Aport, bestie!…Aport!

Urmatoarele posturi vor fi cu niste filmulete de familie in care actrita principala este catelusa mea, Elsa. Cred ca in perioada de cand o avem s-au schimbat multe lucruri in bine in viata mea. Familia face o groaza de chestii impreuna, in fiecare seara stam cu totii la o joaca si cand nu avem ce discuta mereu se gaseste Elsa sa ne dea un subiect, fie o pozna, fie o povestire desprea ce a mai facut cand a  iesit afara. Ar fi de prisos sa incerc sa explic in cuvinte bucuria pe care ti-o ofera un catel de orice fel, insa experianta aceasta este amplificata de cateva ori cand ai un bull terrier.

Aici cateaua se juca cun un betisor pe care il aruncam in Dunare  iar ea pleoshc! sarea dupa el.  Sa amintesc cat de bine face inotul, alergarea si orice fel de activitate care ii consuma energia?…

Vor mai urma cateva filmari…Daca v-au placut astept un comentariu si de ce nu, poate vorbim in privat si imi trimiteti si voi cateva filmari, iar eu promit ca le voi posta. Sunt sigur ca ai vostri nu sunt chiar asa usa de biserica. 🙂

4 răspunsuri to “Aport, bestie!…Aport!”

  1. paurash Says:

    Slava Domnului ca de energie nu duc lipsa, poate doar noi 🙂 ca la energia care o au ei le-ar trebui cam vreo 3-4 stapani. De aceea chiar recomand o joaca cu astfel de caini in primul rand pentru conditia dumneavoastra fizica dar nu in ultimul rand pentru pentru catelusul dvs. In general aceasta rasa in ciuda reclamei negative care i s-a facut in decursul anilor este o rasa foarte afectiva si care are nevoie de afectiune din partea stapanilor.

    • c0ns3rvant Says:

      Clar ca ar trebui sa avem noi energie cat sa obosesca ei…dar vorba aia…un bull(oricare ar fi el) obosit este un bull fericit si cuminte. Paurash, nu stiu de ce am impresia ca ne cunoastem…daca esti din judetul Braila si ai o catea AmStaff sa stii ca eu ti-am plasat puii anul trecut,daca nu imi cer scuze pentru confuzie.

  2. razvan Says:

    Foarte tare catelusa,
    eu am gasit aces blog de pe forum animale,cineva mi-a indicat userul tau pentru a vedea cum arata pui din bull cu amstaff,are un prieten un pui care e cu APBT si are urechi de bull dar fata de pit …ciudat zici ca e chiuaua :))
    eu detin un metis de pit cu amstaff si vrea sa zic ca nu as mai renunta la aceasta rasa pentru nimic in lume.pe viitor mi-as dori sa imi iau un bullterrier dar asta cand o sa am unde sa il tin …deocamdata imi ajunge 1.
    am fost cu el la apa si stupoare…ii este frica de apa…si l-am luat ca pe copii mici sa-l invat …m-am descurcat bine :))
    este in varsta de 1 an si 2 luni…
    sa-ti traiasca si sa mai pui poze si cu puiu de metis.
    bafta

  3. :)) ce tare e bestia. Eu am un bull de 5 saptamani care muta bocanci de munte prin casa. Abia accept sa terminam vaccinurile si sa iesim im lume!

Lasă un răspuns

